יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

עגבניה עם שירות לקוחות - fresh direct



Fresh direct-הינה הרשת האולטימטיבית כאן לקניות של סופר דרך האינטרנט. במקום let's go לסופר -
let's go on the web. אתם יכולים לשבת, עם כוס קפה ולעבור מוצר, מוצר והכל נשלח אליך הביתה עם שליח. הכל עטוף בקפידה מגיע בתוך ארגזי קרטון . המחירים סבירים. יש מינימום להזמנה , עד לכאן הכל בסדר. הספקתי להזמין מהם מספר פעמים עד שבמשלוח האחרון בין יתר המוצרים הזמנתי 3 עגבניות ... אך אוי, מה קורה כשאחת מתוך ה 3 מגיעה רקובה???.....

הייתי בדילמה : מצד אחד נשמע לי מאד קטנוני ואפילו התביישתי להתלונן על עגבניה רקובה...
מצד שני הדבר הראשון שלומדים עליו בארה"ב זה שירות הלקוחות= אפשר להתלונן, ניתן החזר כספי אפילו על קנייה של מסטיק וכו'
החלטתי לשלב בין ההתלבטויות : המתנתי במשך שבוע... לא נגעתי באף אחת מהן (כל עגבנייה הזדהתה עם השנייה..) נתתי לכל רגש הבושה והקנוניות לצוף ואז עזרתי אומץ – (מה יש לי להפסיד ?) והתקשרתי לשירות לקוחות ...
ענה נציג מאד נחמד ואני בגימגום סיפרתי לו על ההזמנה האחרונה... ש" עגבנייה אחת לא משהו..
השתיים האחרות נראה שבסדר אבל לא נגעתי באף אחת ואם תרצו תוכלו לבוא לראות... נשבעת...."
הקיצר , השבועה האמיתית כאן היא באמת , רמת שירות הלקוחות שלהם =כל מה שהנציג אמר זה
ש" אין בעיייה גברת ,נזכה אותך"...     
"מה??.. שוב שאלתי מה??.."
(אתה לא רוצה לראות הוכחה שהיא רקובה?.? לא בא לך לריב איתי שעה בטלפון? אתה לא רוצה לשלוח אותי לאיזה משרד אפלולי לבירור?)
נציג השירות עדיין מתעקש ומתנצל על המוצר הפגום ושמיד יזכו אותי מהחברה.לא עברו 10 שניות וקיבלתי הודעת זיכוי , החזר כספי על המוצר.
אמריקה ורסנו. אמריקה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה